Karpon Parhaat - Stormreaver EU
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Karpon Parhaat - Stormreaver EU

Finnish raiding guild
 
PääsivuPortaaliLatest imagesHakuRekisteröidyKirjaudu sisään

 

 Hakemus kiltaan

Siirry alas 
KirjoittajaViesti
Luumumaster




Viestien lukumäärä : 1
Join date : 30.03.2013

Hakemus kiltaan  Empty
ViestiAihe: Hakemus kiltaan    Hakemus kiltaan  I_icon_minitimeLa Maalis 30, 2013 1:53 am

Ikä: 14
Hahmon nimi: Fakov
Race/class/specit: Troll Mage: Fire/frost
Proffut Mining/Jewlcrafting
Armory link: en pysty linkata mut oon fire mage ilvl 484
Raidikelpoiset altit/niiden armory linkit: ei muita 90 levusia tällä hetkellä

Mumble/Ventrilo+mikki?: Ei ole Mumblea mutta Ventrilo löytyy ja mikki myös.

Aikaisemmat killat: Vaihoin juuri ravencrestilta Stormreaverille ja etsin uuttaa kiltaa.
Raid kokemus: Catassa ei ollut kovin paljo kokemusta ku sillon vedin PVP mut vedin kyl jotain LFR DS ja myös HC.
Miksi valitsisimme sinut: Koska olen mukava äijä tykkään pitää hauskaa kun raidaan mutta haluan tehdä sen myös kunolla ja Firen DPS on halussa.
Miksi valitsit meidät: Koska huomasin että näyttää ihan hyvältä guildilta ei liian hardcore ja on kiva ku voi puhuu suomee ku raidaa.
Raid esteet?: koulu, perhe ei oikee muuta.
Suosittelijoita: Ei ole
Vapaa sana, ota stadioni: No minä oon vaa perusa teini-ikäinen suomalainen joka käy kooluu ja oon pelannu wowii tosta cataclysimin puolvälist saakka raidi kokemus ei ole mikään paras mutta on kiva oppii lisää ja lukee raid taktiikoita etukäteen. mielestäni oisin ihan hyvä lisä tähän guildii Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
 
Hakemus kiltaan
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1
 Similar topics
-
» Hakemus kiltaan [hyväksytty]
» warlock hakemus
» Hakemus / Rambopala [Hyväksytty]
» Hakemus/Idhrenion [hyväksytty]

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Karpon Parhaat - Stormreaver EU :: Karpon Parhaat foorumi :: Hakemukset Kiltaan-
Siirry: